Descarcati prezentarea |
La 28 mai 2014 Comisia a publicat, cea de a 11-a ediție a Analizei comparative privind e-Guvernarea.
Raportul arată că cetățenii sunt în continuare mult mai mulțumiți de
serviciile private on-line (eBanking, de exemplu) decât de serviciile
publice on-line (de exemplu, informațiile privind ocuparea forței de
muncă). Există mai multe servicii de e-Guvernare on-line, însă acestea
nu sunt întotdeauna ușor de utilizat, rapide sau transparente. Aceste
obstacole îi împiedică pe cetățeni să utilizeze într-o mai mare măsură
e-Guvernarea.
Oferind Avantaje Europene? Cum guvernele europene pot şi ar trebui să beneficieze de serviciile publice inovatoare
- RAPORTUL DE BAZĂ FINAL mai 2014=eGovernment Benchmark Background. - 122 p.
Oferind Avantaje Europene? Cum guvernele europene pot şi ar trebui să beneficieze de serviciile publice inovatoare
- RAPORT FINAL INTROSPECTIV: mai 2014= eGovernment Insight report. .- 60 p.
MAI MULT
- Tabloul de bord 2014 al Agendei digitale a UE
- eGovernment raw data
- Scoreboard 2014 - Country Factsheets E-Government